• 10-01-2022, 16:57:25
    #28
    Şuanda anlık olarak yiyorum
  • 10-01-2022, 17:02:40
    #29
    Ülke olarak zengini fakiri birlik olup tepki göstermedikçe bu ülkede burger king veya diğer markalar cebini doldurmaya devam eder. Çok basit. 1 Ay boyunca üzengini fakiri bir olup dominostan burgerdan sipariş vermese, dışarıdan yemese, manavdan meyve almasa, çerez almasa, marketten tavuk veya et almasa sanıyorum kimse ölmez. Bakın bakalım sonunda fiyatlar düşüyor mu düşmüyor mu. Ama yok, herkes alacak, yiyecek. Bu ülkede fakirler bile zengin. Alım hep var. Durmuyor kimse. Tepki sıfır.
  • 10-01-2022, 17:24:43
    #30
    Maybell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Köfteci yusuf 1 kg köfte 75 TL, 1 hafta doya doya yeter
    60 TL di 75 TL mi olmuş. Demekki pişmiş 1 Kg 150 TL
  • 10-01-2022, 17:25:54
    #31
    Burger yiyelim, ercan burger ve harbi burger yiyin farkı goreceksiniz ortalama 3-4 senedir burger king onunden geçmedim
  • 10-01-2022, 17:25:56
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Burger King, artık eskisi gibi değil iyice tadını kaçırdılar.
  • 10-01-2022, 17:42:46
    #33
    Hesburger 'den Kebab burger oldukça büyük ve doyurucu öğrenciye 2.7 Euro.
  • 10-01-2022, 17:46:04
    #34
    son zamlardan sonra gitmiştik 2 adet almıştım, migros kodu aracılığı ile tanesi 32 TL ye filan gelmişti küçük bildiğin baya küçük ekmek içine bırakılan köfte Normal fiyatı şuanda 50 küsür olmuş artık alınmaz o paraya gidip yarım kilo et alın evde sote yapın mantıklı
  • 10-01-2022, 17:51:12
    #35
    İşin kötüsü bu fiyatlar kısa süre sonra yine değişecek
  • 10-01-2022, 17:54:43
    #36
    Demin siparişimi iptal ettiler, iadeyi de alamıyorum. Bakiyeyi cüzdana çekemiyorum. Buhar oldu para. Bir daha asla.