Hala Burger King yiyen varmı ?
69
●2.189
- 10-01-2022, 17:02:40Ülke olarak zengini fakiri birlik olup tepki göstermedikçe bu ülkede burger king veya diğer markalar cebini doldurmaya devam eder. Çok basit. 1 Ay boyunca üzengini fakiri bir olup dominostan burgerdan sipariş vermese, dışarıdan yemese, manavdan meyve almasa, çerez almasa, marketten tavuk veya et almasa sanıyorum kimse ölmez. Bakın bakalım sonunda fiyatlar düşüyor mu düşmüyor mu. Ama yok, herkes alacak, yiyecek. Bu ülkede fakirler bile zengin. Alım hep var. Durmuyor kimse. Tepki sıfır.
- 10-01-2022, 17:24:4360 TL di 75 TL mi olmuş. Demekki pişmiş 1 Kg 150 TLMaybell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2022, 17:42:46Hesburger 'den Kebab burger oldukça büyük ve doyurucu öğrenciye 2.7 Euro.