Baktılar herkes bir şeylere fahiş zam yapıyor neden biz yapmayalım dediler ve dur durak bilmeden fiyatlarını arttırıyorlar bende kesinlikle bu fiyatları hak etmedikleri için sipariş vermeyi bıraktım gerçek burger satan yerlerde daha ucuza daha taze şekilde tüketiyorum