Konu
Hala Burger King yiyen varmı ?
11-01-2022, 09:22:51
#57
celalyesil
Steakhouse 35 TL iken iyiydi. Tam fiyat performan ürünü olarak görüyordum. Ama şimdi bu fiyatı görünce gerek yok dedim. Artık et burgerde yiyemeyeceğiz kfc popeyes tavuk menülerine devam.