OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen barbekü olanı yemiştim güzeldi. Tabi orda yemiştim sıcaktı sipariş versem olurmu bilemem öyle.
Barbekü çok güzel gerçekten ama şuanki fiyatını hakeder mi bilemiyorum. En son 3 ay önce yedim şuan yiyemem herhalde