Konu
Hala Burger King yiyen varmı ?
10-01-2022, 16:37:58
#13
kaanilbey
.best ONE 🏆
OziyWeb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Geçen barbekü olanı yemiştim güzeldi. Tabi orda yemiştim sıcaktı sipariş versem olurmu bilemem öyle.
Barbekü çok güzel gerçekten ama şuanki fiyatını hakeder mi bilemiyorum. En son 3 ay önce yedim şuan yiyemem herhalde