• 10-01-2022, 16:31:36
    #1
    Evet bugün ilk ve son siparişim oldu ve başkaları hala burdan sipariş veriyormu merak ettim.

    Gazlı içecek diye satılan içeceklerde 0 asit ( bildiğin su )

    Kokan köfte ve etler.

    Bayat hamburger ekmekleri.

    En büyük fiyasko ise fiyat / performans konusu.

    Bir steakhouse olmuş 55 TL ( yarım kilo dana kuşbaşı parası )

    Fahiş fiyatlar..

    Fiyatlarla sizi başbaşa bırakıyorum. ( Lezzeti haketse gam yemiyeceğim )

  • 10-01-2022, 16:32:30
    #2
    Birde fotoğraftaki gibi gelse insan yine gam yemez sani urfadan getiriyorlar
  • 10-01-2022, 16:32:38
    #3
    en son 4 yıl önce falan yedim iğrenç bir şey şekerli eti var ne olduğu belli değil
  • 10-01-2022, 16:33:11
    #4
    Geçen gün 3 günlük beklemiş burger gönderdiler benim için bitti burger king. Verdiğim para haram olsun.

    Mc ve diğer steakler var gayet kaliteli
  • 10-01-2022, 16:33:20
    #5
    1 yil olmustur. Mc ciyim artiik e tabi kod kupon vs bulursak..
  • 10-01-2022, 16:33:21
    #6
    10 tl daha fazla vererek gerçek burgercilerden yemek daha mantıklı
  • 10-01-2022, 16:35:03
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    3 kere sipariş etmiştim 3'ündede 1 saati geçtiği için bidaha sipariş etmeme kararı aldım
  • 10-01-2022, 16:35:18
    #8
    Kurumsal Üye
    Geçen barbekü olanı yemiştim güzeldi. Tabi orda yemiştim sıcaktı sipariş versem olurmu bilemem öyle.
  • 10-01-2022, 16:36:15
    #9
    Evde Yapıyorum Dışardan bu tür yiyeceklere güvenmiyorum