Konu
Hala Burger King yiyen varmı ?
10-01-2022, 16:35:18
#8
OziyWeb
Kurumsal Üye
Geçen barbekü olanı yemiştim güzeldi. Tabi orda yemiştim sıcaktı sipariş versem olurmu bilemem öyle.