Evet bugün ilk ve son siparişim oldu ve başkaları hala burdan sipariş veriyormu merak ettim.

Gazlı içecek diye satılan içeceklerde 0 asit ( bildiğin su )

Kokan köfte ve etler.

Bayat hamburger ekmekleri.

En büyük fiyasko ise fiyat / performans konusu.

Bir steakhouse olmuş 55 TL ( yarım kilo dana kuşbaşı parası )

Fahiş fiyatlar..

Fiyatlarla sizi başbaşa bırakıyorum. ( Lezzeti haketse gam yemiyeceğim )