Benim arkadaşım çalışıyordu orda.
İşten çıktıktan sonra bak kaç sene geçti hayatta BurgerKing'ten bir şey alıp yemez.

Kolalara bol bolsu katıyorlarmış.
Artık etleri falan nası yapıyolar bilmem o kadar tiksinmiş çocuk

he ben yiyo muyum arada evet