Olsa da yesek. Yaşadığınız sorun şubeden kaynaklı olabilir. O kolaların içerisine 1 kilo buzu koyuyorlar ondan sonra su gibi oluyor, siparişle litrelik geldiği için sorun olmuyor yada ayran söylüyorum, açık kola asla almam. Mc donalds en iyisi aslında.