Gidip şubeden almak gerekiyor. Yoksa 1 saat beklersin. Gelen de hem soğuk gelir hem de eksik. Tabii kalite olarak aldığınız şube çok önemli. Her şube aynı özeni göstermiyor. Ama Burger King yemeyeli aylar oldu. Şu anda KFC yiyorum. Bizim burada ki şube bazen iyi yapıyor bazen çok kötü. Amayersem de hamburger mutlaka tavuk alıyorum. Ete güvenmem.