Geçen sipariş verdim, sadece patates geldi. Hamburger, kola ve soslar eksik. Nasıl oluyorsa 1 puanı çaktım, zaten 6 puan yemeksepetinde. Bu kadar berbat bir firma olamaz. Bunu yiyeceğinize gidin tost yapıp yiyin ya da şu hazır köfteler var, çiçek ekmek alın, icine o burfer köfteleri kızartıp koyun daha güzel 10 numara valla