• 21-12-2021, 00:21:04
    #46
    çok ama çok mantıklı bir hamle olup, kimsenin aklına gelmeyen bir proje.
    Bu kez güzel proje ortaya döküldü. Dövizin bugün %20 düşmesi, ABD'nin 2008 yılında düşmesi gibi büyük bir olay bana göre.
  • 21-12-2021, 00:21:15
    #47
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok ama çok mantıklı bir hamle olup, kimsenin aklına gelmeyen bir proje.
    Bu kez güzel proje ortaya döküldü. Dövizin bugün %20 düşmesi, ABD'nin 2008 yılında düşmesi gibi büyük bir olay bana göre.
    https://www.r10.net/sorum-var/304731...yamiyorum.html

    sorularım var, sorularım var
  • 21-12-2021, 00:22:42
    #48
    uckan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimin parasıyla güç gösterisi yapıyorsun sen abicim?
    kendi cebinden mi verecek farkı?

    6 gün öncesine dönerek baya nefes almıştır bu arada hey allahım
    200 milyar dolarlık hacmin 1 milyar dolar bozulmasıyla 4 lira geri geldi nerdeyse.Yani daha fazlası olacaktır.
    Neyse dolar düşerken gergin olmanızı anlıyorum.Hıncınızın başka sebepleri var.
    Politik faizin 8 olmasını dolar euro ve altın borcu olan biri olarak sonuna kadar destekliyorum.
    Kendi cebime dokunuyor diye ülkenin menfaatine birşeye hayır diyecek kadar ******** değilim.
  • 21-12-2021, 00:23:02
    #49
    Payment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınırsız karşılıksız para basarak ekonomi yönetmeyi çalışmaya acizliği. Bu yöntem hiçbir işe yaramayacak.
    Sen ki daha doğru dürüst yazı yazmayı beceremiyorsun. Senden mi öğreneceğiz neyin ne işe yarayacağını ?
  • 21-12-2021, 00:24:03
    #50
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok ama çok mantıklı bir hamle olup, kimsenin aklına gelmeyen bir proje.
    Bu kez güzel proje ortaya döküldü. Dövizin bugün %20 düşmesi, ABD'nin 2008 yılında düşmesi gibi büyük bir olay bana göre.
    Tozlu raflar hocam. Daha öncede yapılmış sanırım. 70 ler civarımı ne. Bende onu okuyordum az önce.
  • 21-12-2021, 00:26:33
    #51
    Ölümü uzattılar sadece son kaçınılmaz.
    Reis baktı ki olmuyor 128 Milyar Doları saldı piyasaya
  • 21-12-2021, 00:26:08
    #52
    Burhanese2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ölümü uzattılar sadece son kaçınılmaz.
    Reis baktı ki olmuyor 128 Milyar Doları saldı piyasaya
    Bence salmamıştır , salsa duramazsın.
  • 21-12-2021, 00:26:46
    #53
    Payment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınırsız karşılıksız para basarak ekonomi yönetmeyi çalışmaya acizliği. Bu yöntem hiçbir işe yaramayacak.
    ABD nin yıllardır yaptığı karşılıksız para basma olayı ortalığın içine etti bizimkiler yapınca acizlik....Ne insanlarsınız vay arkadaş.
  • 21-12-2021, 00:27:56
    #54
    Gold üye
    hakanharputlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    200 milyar dolarlık hacmin 1 milyar dolar bozulmasıyla 4 lira geri geldi nerdeyse.Yani daha fazlası olacaktır.
    Neyse dolar düşerken gergin olmanızı anlıyorum.Hıncınızın başka sebepleri var.
    Politik faizin 8 olmasını dolar euro ve altın borcu olan biri olarak sonuna kadar destekliyorum.
    Kendi cebime dokunuyor diye ülkenin menfaatine birşeye hayır diyecek kadar ******** değilim.
    Aynen.
    Bilmem için rahat eder mi ama https://www.r10.net/1081552208-post18.html geçen pazartesiden beri TL'deyim.
    TL'de kaldığım süre boyunca gün içinde üç haneli olarak karı kaçırmış olarak gözüküyordum, emin ol düştüğü için üzülüyorumdur. haha engellendin.