uckan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimin parasıyla güç gösterisi yapıyorsun sen abicim?
kendi cebinden mi verecek farkı?

6 gün öncesine dönerek baya nefes almıştır bu arada hey allahım
200 milyar dolarlık hacmin 1 milyar dolar bozulmasıyla 4 lira geri geldi nerdeyse.Yani daha fazlası olacaktır.
Neyse dolar düşerken gergin olmanızı anlıyorum.Hıncınızın başka sebepleri var.
Politik faizin 8 olmasını dolar euro ve altın borcu olan biri olarak sonuna kadar destekliyorum.
Kendi cebime dokunuyor diye ülkenin menfaatine birşeye hayır diyecek kadar ******** değilim.