200 milyar dolarlık hacmin 1 milyar dolar bozulmasıyla 4 lira geri geldi nerdeyse.Yani daha fazlası olacaktır.
Neyse dolar düşerken gergin olmanızı anlıyorum.Hıncınızın başka sebepleri var.
Politik faizin 8 olmasını dolar euro ve altın borcu olan biri olarak sonuna kadar destekliyorum.
Kendi cebime dokunuyor diye ülkenin menfaatine birşeye hayır diyecek kadar ******** değilim.
Aynen.
Bilmem için rahat eder mi ama
https://www.r10.net/1081552208-post18.html geçen pazartesiden beri TL'deyim.
TL'de kaldığım süre boyunca gün içinde üç haneli olarak karı kaçırmış olarak gözüküyordum, emin ol düştüğü için üzülüyorumdur. haha engellendin.