WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elnizdeki dövizi bozmadiysaniz bi kaybiniz olmayacaktir.Zira 50k eu bozdurdun diyelim geri onu 45k eu olarak alirsiniz
Ha işte o da benim