SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok ama çok mantıklı bir hamle olup, kimsenin aklına gelmeyen bir proje.
Bu kez güzel proje ortaya döküldü. Dövizin bugün %20 düşmesi, ABD'nin 2008 yılında düşmesi gibi büyük bir olay bana göre.
https://www.r10.net/sorum-var/304731...yamiyorum.html

sorularım var, sorularım var