çok ama çok mantıklı bir hamle olup, kimsenin aklına gelmeyen bir proje.
Bu kez güzel proje ortaya döküldü. Dövizin bugün %20 düşmesi, ABD'nin 2008 yılında düşmesi gibi büyük bir olay bana göre.
Dövize Dayalı Değişken Faizli TL Mevduatı (yeni teşvik programı)
93
●3.996
- 21-12-2021, 00:21:15https://www.r10.net/sorum-var/304731...yamiyorum.htmlSEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sorularım var, sorularım var - 21-12-2021, 00:22:42200 milyar dolarlık hacmin 1 milyar dolar bozulmasıyla 4 lira geri geldi nerdeyse.Yani daha fazlası olacaktır.uckan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyse dolar düşerken gergin olmanızı anlıyorum.Hıncınızın başka sebepleri var.
Politik faizin 8 olmasını dolar euro ve altın borcu olan biri olarak sonuna kadar destekliyorum.
Kendi cebime dokunuyor diye ülkenin menfaatine birşeye hayır diyecek kadar ******** değilim. - 21-12-2021, 00:23:02Sen ki daha doğru dürüst yazı yazmayı beceremiyorsun. Senden mi öğreneceğiz neyin ne işe yarayacağını ?Payment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2021, 00:24:03Tozlu raflar hocam. Daha öncede yapılmış sanırım. 70 ler civarımı ne. Bende onu okuyordum az önce.SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2021, 00:26:33Ölümü uzattılar sadece son kaçınılmaz.
Reis baktı ki olmuyor 128 Milyar Doları saldı piyasaya - 21-12-2021, 00:26:08Bence salmamıştır , salsa duramazsın.Burhanese2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2021, 00:26:46ABD nin yıllardır yaptığı karşılıksız para basma olayı ortalığın içine etti bizimkiler yapınca acizlik....Ne insanlarsınız vay arkadaş.Payment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2021, 00:27:56Aynen.hakanharputlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilmem için rahat eder mi ama https://www.r10.net/1081552208-post18.html geçen pazartesiden beri TL'deyim.
TL'de kaldığım süre boyunca gün içinde üç haneli olarak karı kaçırmış olarak gözüküyordum, emin ol düştüğü için üzülüyorumdur. haha engellendin.