• 01-12-2021, 14:41:58
    #10
    konuyla dırek alakası olmayabılır ancak 2 defa ıphone kullandım samsung a gectım

    hıc bır telefon benı ıphoneler kadar çıldırtmadı

    samsungdanda memnundum aslında ama onunda sarj problemlerı baslayınca

    ıphoneyle aynı ozellıklere sahıp fıyat olarakda yarısı ücreti karsılıgında redmı 5plus almıstım ılk2-3ay alısmakta zorlanmıstım ama sımdı ıyıkıde bunuda almısım dıyorum,iphone kullanırken akla karayı seçip zaman zaman çıldırıyordum,bu hıc bırzaman yolda bırakmadı ben cok memnun kaldım

    elektronık bırazda şans işimidir nedır bılmıyorum
  • 01-12-2021, 14:52:20
    #11
    Üyeliği durduruldu
    BatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış olduğu ortada Herşeye reporta gerek yok
    Moderatörmüsünüz Hocam ?
  • 04-12-2021, 18:33:24
    #12
    ZeroMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Moderatörmüsünüz Hocam ?
    Yanlış yazdığım ortaya çıktığı için ceza durduruldu. Mod. Değilseniz yanlış yazımları report etmeyin. Ayrıca konu Sahibi bile değilsiniz. Saçma tiriplere girip milletin kanına girmeyin lütfen. Ben dikkatsiz davranmış olabilirim ama kraldan çok kralcı geçinmeyin. Ayıptır ya….
  • 04-12-2021, 18:34:51
    #13
    BatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış olduğu ortada Herşeye reporta gerek yok
    aynen öyle oldu ama bazı arkadaşlar yüzünden 3 gün Boşu boşuna ceza yedik ki, araya girip yanlış olduğunu söylemesem 7 gün daha vardı hocam ya.
  • 04-12-2021, 18:40:42
    #14
    Hkn_Fndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen öyle oldu ama bazı arkadaşlar yüzünden 3 gün Boşu boşuna ceza yedik ki, araya girip yanlış olduğunu söylemesem 7 gün daha vardı hocam ya.
    Çoluk çocuğa mesaj yazmana değmez ben senden özür diliyorum benim konumdan ceza yedin
  • 04-12-2021, 19:46:44
    #15
    BatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoluk çocuğa mesaj yazmana değmez ben senden özür diliyorum benim konumdan ceza yedin
    senin canın sağolsun hocam senlik benlik bi durum olmadığını çok iyi biliyoruz. İyi forumlar diliyorum sana
  • 04-12-2021, 20:02:59
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Hkn_Fndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış yazdığım ortaya çıktığı için ceza durduruldu. Mod. Değilseniz yanlış yazımları report etmeyin. Ayrıca konu Sahibi bile değilsiniz. Saçma tiriplere girip milletin kanına girmeyin lütfen. Ben dikkatsiz davranmış olabilirim ama kraldan çok kralcı geçinmeyin. Ayıptır ya….
    Forumu Kullanmam İçin İllaki Modmu Olmam Lazım Tripmiş .d
  • 04-12-2021, 20:03:29
    #17
    Üyeliği durduruldu
    BatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoluk çocuğa mesaj yazmana değmez ben senden özür diliyorum benim konumdan ceza yedin
    Komik İnsansın Çol Çocukmuş Yazık
  • 04-12-2021, 20:29:55
    #18
    ZeroMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumu Kullanmam İçin İllaki Modmu Olmam Lazım Tripmiş .d
    sevgili kardeşim forumu kendi çıkarların için kullan milletin yanlışını düzeltmek için değil bu sana değil buradaki moderatör arkadaşların bileceği ve yapacağı iş olsun. Saygılar.