konuyla dırek alakası olmayabılır ancak 2 defa ıphone kullandım samsung a gectım
hıc bır telefon benı ıphoneler kadar çıldırtmadı
samsungdanda memnundum aslında ama onunda sarj problemlerı baslayınca
ıphoneyle aynı ozellıklere sahıp fıyat olarakda yarısı ücreti karsılıgında redmı 5plus almıstım ılk2-3ay alısmakta zorlanmıstım ama sımdı ıyıkıde bunuda almısım dıyorum,iphone kullanırken akla karayı seçip zaman zaman çıldırıyordum,bu hıc bırzaman yolda bırakmadı ben cok memnun kaldım
elektronık bırazda şans işimidir nedır bılmıyorum
Mi 10T'den iPhone SE(2020) geçmek mantıklımı?
22
●247
- 01-12-2021, 14:52:20Üyeliği durdurulduModeratörmüsünüz Hocam ?BatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2021, 18:33:24Yanlış yazdığım ortaya çıktığı için ceza durduruldu. Mod. Değilseniz yanlış yazımları report etmeyin. Ayrıca konu Sahibi bile değilsiniz. Saçma tiriplere girip milletin kanına girmeyin lütfen. Ben dikkatsiz davranmış olabilirim ama kraldan çok kralcı geçinmeyin. Ayıptır ya .ZeroMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2021, 18:34:51aynen öyle oldu ama bazı arkadaşlar yüzünden 3 gün Boşu boşuna ceza yedik ki, araya girip yanlış olduğunu söylemesem 7 gün daha vardı hocam ya.BatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2021, 18:40:42Çoluk çocuğa mesaj yazmana değmez ben senden özür diliyorum benim konumdan ceza yedinHkn_Fndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2021, 19:46:44senin canın sağolsun hocamBatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
senlik benlik bi durum olmadığını çok iyi biliyoruz. İyi forumlar diliyorum sana
- 04-12-2021, 20:02:59Üyeliği durdurulduForumu Kullanmam İçin İllaki Modmu Olmam Lazım Tripmiş .dHkn_Fndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2021, 20:03:29Üyeliği durdurulduKomik İnsansın Çol Çocukmuş YazıkBatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2021, 20:29:55sevgili kardeşim forumu kendi çıkarların için kullan milletin yanlışını düzeltmek için değilZeroMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu sana değil buradaki moderatör arkadaşların bileceği ve yapacağı iş olsun. Saygılar.
bu sana değil buradaki moderatör arkadaşların bileceği ve yapacağı iş olsun. Saygılar.