BatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış olduğu ortada Herşeye reporta gerek yok
aynen öyle oldu ama bazı arkadaşlar yüzünden 3 gün Boşu boşuna ceza yedik ki, araya girip yanlış olduğunu söylemesem 7 gün daha vardı hocam ya.