ZeroMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumu Kullanmam İçin İllaki Modmu Olmam Lazım Tripmiş .d
sevgili kardeşim forumu kendi çıkarların için kullan milletin yanlışını düzeltmek için değil bu sana değil buradaki moderatör arkadaşların bileceği ve yapacağı iş olsun. Saygılar.