Hkn_Fndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen öyle oldu ama bazı arkadaşlar yüzünden 3 gün Boşu boşuna ceza yedik ki, araya girip yanlış olduğunu söylemesem 7 gün daha vardı hocam ya.
Çoluk çocuğa mesaj yazmana değmez ben senden özür diliyorum benim konumdan ceza yedin