BatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çoluk çocuğa mesaj yazmana değmez ben senden özür diliyorum benim konumdan ceza yedin
Komik İnsansın Çol Çocukmuş Yazık