BatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çoluk çocuğa mesaj yazmana değmez ben senden özür diliyorum benim konumdan ceza yedin
senin canın sağolsun hocam senlik benlik bi durum olmadığını çok iyi biliyoruz. İyi forumlar diliyorum sana