Hkn_Fndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış yazdığım ortaya çıktığı için ceza durduruldu. Mod. Değilseniz yanlış yazımları report etmeyin. Ayrıca konu Sahibi bile değilsiniz. Saçma tiriplere girip milletin kanına girmeyin lütfen. Ben dikkatsiz davranmış olabilirim ama kraldan çok kralcı geçinmeyin. Ayıptır ya….
Forumu Kullanmam İçin İllaki Modmu Olmam Lazım Tripmiş .d