konuyla dırek alakası olmayabılır ancak 2 defa ıphone kullandım samsung a gectım

hıc bır telefon benı ıphoneler kadar çıldırtmadı

samsungdanda memnundum aslında ama onunda sarj problemlerı baslayınca

ıphoneyle aynı ozellıklere sahıp fıyat olarakda yarısı ücreti karsılıgında redmı 5plus almıstım ılk2-3ay alısmakta zorlanmıstım ama sımdı ıyıkıde bunuda almısım dıyorum,iphone kullanırken akla karayı seçip zaman zaman çıldırıyordum,bu hıc bırzaman yolda bırakmadı ben cok memnun kaldım

elektronık bırazda şans işimidir nedır bılmıyorum