konuyla dırek alakası olmayabılır ancak 2 defa ıphone kullandım samsung a gectım
hıc bır telefon benı ıphoneler kadar çıldırtmadı
samsungdanda memnundum aslında ama onunda sarj problemlerı baslayınca
ıphoneyle aynı ozellıklere sahıp fıyat olarakda yarısı ücreti karsılıgında redmı 5plus almıstım ılk2-3ay alısmakta zorlanmıstım ama sımdı ıyıkıde bunuda almısım dıyorum,iphone kullanırken akla karayı seçip zaman zaman çıldırıyordum,bu hıc bırzaman yolda bırakmadı ben cok memnun kaldım
elektronık bırazda şans işimidir nedır bılmıyorum