Merhaba arkadaşlar.
Biliyorsunuz; 2008-09 Eğitim/Öğretim I. Dönem Cuma günü bitiyor ve Cuma günü karneler dağıtılmaya başlıyacak.
Acaba r10 Webmaster'larının karneleri nasıl?
Benim karnemde; 2 tane 0, 2tane 1 var .( E-Okul 'dan bakınca çok şaşırdım ) Peki ya sizlerin nasıl ?
kimyacı sağolsun vermiş sözlüyü 5 gelmiş onun dışında geometri,din,beden,trafik falan gibi derslerde 5 tabii Diğerleri kendi halinde takılmakta almanca ilk sınavı biliyorum bi 100 üzerinden 0 dı onuda kurtarmışızdır die umut ediyorum artık ..