• 22-01-2009, 07:22:48
    #28
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.
    Biliyorsunuz; 2008-09 Eğitim/Öğretim I. Dönem Cuma günü bitiyor ve Cuma günü karneler dağıtılmaya başlıyacak.
    Acaba r10 Webmaster'larının karneleri nasıl?
    Benim karnemde; 2 tane 0, 2tane 1 var .( E-Okul 'dan bakınca çok şaşırdım )
    Peki ya sizlerin nasıl ?
    neden şaşırdın ?
    1240 mesajı r10a atacağına 1240 soru çözmüş olsan evdekiler şaşırabilirdi.
  • 22-01-2009, 07:36:04
    #29
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden şaşırdın ?
    1240 mesajı r10a atacağına 1240 soru çözmüş olsan evdekiler şaşırabilirdi.
    +100
  • 22-01-2009, 08:24:34
    #30
    lanet olsun 1 zayıf var o da fizik
    geri kalan notlar 2-3-4-5
  • 22-01-2009, 09:57:28
    #31
    Üyeliği durduruldu
    kimyacı sağolsun vermiş sözlüyü 5 gelmiş onun dışında geometri,din,beden,trafik falan gibi derslerde 5 tabii Diğerleri kendi halinde takılmakta almanca ilk sınavı biliyorum bi 100 üzerinden 0 dı onuda kurtarmışızdır die umut ediyorum artık ..
  • 22-01-2009, 10:01:25
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    3 tane 3
    4 tane 4
    5 tane 5

    var . varmı böyle düzenli karnesi olan?
  • 22-01-2009, 10:19:14
    #33
    Üyeliği durduruldu
    2 tane 3,

    3 tane 4'üm var,

    gerisi 5
  • 22-01-2009, 10:53:30
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden şaşırdın ?
    1240 mesajı r10a atacağına 1240 soru çözmüş olsan evdekiler şaşırabilirdi.
    eli öpülecek adamsin hay ağzina sağlik
  • 22-01-2009, 12:46:52
    #35
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden şaşırdın ?
    1240 mesajı r10a atacağına 1240 soru çözmüş olsan evdekiler şaşırabilirdi.
    psycho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eli öpülecek adamsin hay ağzina sağlik

    O 1.240 mesajım sadece lise dönemine ait değil ki

    1.5 - 2 Senedir r10 'dayım, r10 'a katıldığım zamandan bu zamana kadar ki toplam mesajım .

    Çalışıyorum, çalışıyorum ama 2 tane 0 getirdiğim derslere kafam basmıyor

    Diger 2tane 1 ise son yazılılar diye fazla çalışmadım diye oldu

    2. Dönem bitmeye yakın bir konu açar, müjdemi veririm
  • 22-01-2009, 12:50:42
    #36
    Buda zayıf karenelere

    Lise Karnesi