deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden şaşırdın ?
1240 mesajı r10a atacağına 1240 soru çözmüş olsan evdekiler şaşırabilirdi.
psycho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eli öpülecek adamsin hay ağzina sağlik

O 1.240 mesajım sadece lise dönemine ait değil ki

1.5 - 2 Senedir r10 'dayım, r10 'a katıldığım zamandan bu zamana kadar ki toplam mesajım .

Çalışıyorum, çalışıyorum ama 2 tane 0 getirdiğim derslere kafam basmıyor

Diger 2tane 1 ise son yazılılar diye fazla çalışmadım diye oldu

2. Dönem bitmeye yakın bir konu açar, müjdemi veririm