neden şaşırdın ?
1240 mesajı r10a atacağına 1240 soru çözmüş olsan evdekiler şaşırabilirdi.
eli öpülecek adamsin hay ağzina sağlik

O 1.240 mesajım sadece lise dönemine ait değil ki
1.5 - 2 Senedir r10 'dayım, r10 'a katıldığım zamandan bu zamana kadar ki toplam mesajım

.
Çalışıyorum, çalışıyorum ama 2 tane 0 getirdiğim derslere kafam basmıyor
Diger 2tane 1 ise son yazılılar diye fazla çalışmadım diye oldu
2. Dönem bitmeye yakın bir konu açar, müjdemi veririm