I. Dönem Cuma Günü Bitiyor, Karneler Ne Durumda?
77
●4.036
- 21-01-2009, 22:21:50Üyeliği durduruldubir tane 0 var 4 tane 2
gerisi 3-4-5 işte
fizikten bütün sınıf kaldı .. yazılılarım ise 20 - 09 - 1 sözlü 15 ortalama 11,5
hayırlısı bakalım - 21-01-2009, 22:35:43arkadaşlar yaşayın boşverin ya
ders mers hayatınızı yaşayın. Türkiyede okuyupta emeğinin karşılığını alıp rahat bir yaşam süren kaç tane tanıdığınız var
... geçende türkiyedeydim otobüse bindim muavin ile hoş bir sohbete koyulduk adamın ziraat müh. olduğunu öğrendim. mezun olmuş iş bulamayınca muavinlik yapıyor. böyle bir ülkedeyiz.
liseyi iyi kötü bitirin üni hayali olan arkadaşlarda yurt dışını düşünsün türkiyeden daha ucuz ve kaliteli ülkeler mevcut araştırın mutlaka birşeylere ulaşırsınız..
mesajım yanlış anlaşılmasın. ben yurtdışında üni okuyorum. benim burda oluşumun sebebi türkiyenin eğitim sisteminin yanlışlığıdır.
meslek lisesi elektronik bölümü mezunuyum ama öss de elektronik mühendisliğini seçemiyorsunuz. düz lise mezunu elektronikle uzaktan yakından alakası olmayan insanlar seçebiliyor. böyle bir ülkede kim için ne için neden çalışacağız !!
ama şuda var türk evladı kadar zeki çalışkan bir ırk daha yok.. türk insanı istedimi yapamayacağı birşey yoktur... muhtaç olduğunuz kudret damarlarınızdaki asil kanda mevcuttur arkadaşlar unutmayın !!
üff açtırmayın ağzımı çok doluyum bea
- 22-01-2009, 01:19:03
- 22-01-2009, 05:37:14Üyeliği durdurulduliseyi 5yılda mezun olmuştum..suanda cok pismanım erken bıtseydı eger hersey daha bır derlı toplu olacaktı..kıymet bilin bence..en azından siz keşke demeyin..
"ti" ye almıyorsunuz biliyorum.. çünkü bize almazdık..
boşa dememişler.. yaşamadan öğrenilmez.
... geçende türkiyedeydim otobüse bindim muavin ile hoş bir sohbete koyulduk adamın ziraat müh. olduğunu öğrendim. mezun olmuş iş bulamayınca muavinlik yapıyor. böyle bir ülkedeyiz.


