• 21-01-2009, 22:13:40
    #19
    Tarih, Fizik ve Edebiyat 4; diğer derslerim 5. Takdir geliyor
  • 21-01-2009, 22:21:50
    #20
    Üyeliği durduruldu
    bir tane 0 var 4 tane 2
    gerisi 3-4-5 işte

    fizikten bütün sınıf kaldı .. yazılılarım ise 20 - 09 - 1 sözlü 15 ortalama 11,5

    hayırlısı bakalım
  • 21-01-2009, 22:35:11
    #21
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kriz var
    Ama bizi teğet geçiyor
  • 21-01-2009, 22:35:43
    #22
    arkadaşlar yaşayın boşverin ya ders mers hayatınızı yaşayın. Türkiyede okuyupta emeğinin karşılığını alıp rahat bir yaşam süren kaç tane tanıdığınız var ... geçende türkiyedeydim otobüse bindim muavin ile hoş bir sohbete koyulduk adamın ziraat müh. olduğunu öğrendim. mezun olmuş iş bulamayınca muavinlik yapıyor. böyle bir ülkedeyiz.

    liseyi iyi kötü bitirin üni hayali olan arkadaşlarda yurt dışını düşünsün türkiyeden daha ucuz ve kaliteli ülkeler mevcut araştırın mutlaka birşeylere ulaşırsınız..


    mesajım yanlış anlaşılmasın. ben yurtdışında üni okuyorum. benim burda oluşumun sebebi türkiyenin eğitim sisteminin yanlışlığıdır.

    meslek lisesi elektronik bölümü mezunuyum ama öss de elektronik mühendisliğini seçemiyorsunuz. düz lise mezunu elektronikle uzaktan yakından alakası olmayan insanlar seçebiliyor. böyle bir ülkede kim için ne için neden çalışacağız !!

    ama şuda var türk evladı kadar zeki çalışkan bir ırk daha yok.. türk insanı istedimi yapamayacağı birşey yoktur... muhtaç olduğunuz kudret damarlarınızdaki asil kanda mevcuttur arkadaşlar unutmayın !!


    üff açtırmayın ağzımı çok doluyum bea
  • 21-01-2009, 22:51:01
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Benim Karnedeki Askerleri İsraile Göndersek Dünyada İsrail Diye Devlet Kalmaz
  • 21-01-2009, 23:05:46
    #24
    lisede hep karnem kötüdü üni.de oyle vizelerden hep kaldım büt.lere gircem ondan da kalırım I love you google
  • 22-01-2009, 01:19:03
    #25
    Ahh Tarih ah...
    Lise 2 öğrenciyim

    http://img443.imageshack.us/my.php?image=karneaj6.jpg
  • 22-01-2009, 05:07:53
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Bu "1" nasıl anlıyorsunuz anlamadım.Ben lisede hiç çalışmazdım gene 1 gelmezdi 2 nadir

    Kopyadamı çekemiyorsunuz ...
  • 22-01-2009, 05:37:14
    #27
    Üyeliği durduruldu
    liseyi 5yılda mezun olmuştum..suanda cok pismanım erken bıtseydı eger hersey daha bır derlı toplu olacaktı..kıymet bilin bence..en azından siz keşke demeyin..
    "ti" ye almıyorsunuz biliyorum.. çünkü bize almazdık..
    boşa dememişler.. yaşamadan öğrenilmez.