liseyi 5yılda mezun olmuştum..suanda cok pismanım erken bıtseydı eger hersey daha bır derlı toplu olacaktı..kıymet bilin bence..en azından siz keşke demeyin..
"ti" ye almıyorsunuz biliyorum.. çünkü bize almazdık..

boşa dememişler.. yaşamadan öğrenilmez.