Valla Burdan Şunu söyleyerek sözüme başlamak istiyorum
Hamdolusn Sınavlar TeGeT Gecçti
Ben şuan üniv. okuyorum !
Fakat lisede çok hüsrandı notlarım l1 de güz geçtim cok cçalışkanim die sayıosalaa gittim
ilk dnm 9 zayıf geldi 2 si 0 di

Aldırış etmeidm lise hayatı boyunca karnemde 24 tane 1 3 tane 0 vardi
Suan Yüksek lisans'a hazırlanıyorum

Uludagdayım Allah nasip kısmet ederse ya dvm ya başka yerde Bitiricem
Notlar ise güzel okul başar ibelgesi vericek üniv.de en yüksek 4.00 oldu icin bnmde 3.00'ın ğstğnde başari gösterdim icin yplan konfransta belge alıcam

Notları ekelrdimde Otomasyon karışık veri anlamassınız başar ıbelgesini ekelrim alınca ...
Nerden nereye lisede sayısal loto gşbş karnelerden bu gün üniv.de başarı belgeis almaya akdar uzanan yo lll
Allah herkese nasip etsin