Valla Burdan Şunu söyleyerek sözüme başlamak istiyorum

Hamdolusn Sınavlar TeGeT Gecçti

Ben şuan üniv. okuyorum !
Fakat lisede çok hüsrandı notlarım l1 de güz geçtim cok cçalışkanim die sayıosalaa gittim
ilk dnm 9 zayıf geldi 2 si 0 di Aldırış etmeidm lise hayatı boyunca karnemde 24 tane 1 3 tane 0 vardi

Suan Yüksek lisans'a hazırlanıyorum Uludagdayım Allah nasip kısmet ederse ya dvm ya başka yerde Bitiricem

Notlar ise güzel okul başar ibelgesi vericek üniv.de en yüksek 4.00 oldu icin bnmde 3.00'ın ğstğnde başari gösterdim icin yplan konfransta belge alıcam Notları ekelrdimde Otomasyon karışık veri anlamassınız başar ıbelgesini ekelrim alınca ...



Nerden nereye lisede sayısal loto gşbş karnelerden bu gün üniv.de başarı belgeis almaya akdar uzanan yo lll

Allah herkese nasip etsin