• 27-01-2009, 08:21:06
    #73
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    benim karne çok süper FF kaynıyor azcik size verimmi
  • 27-01-2009, 10:05:03
    #74
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 tane 1 , 2 tane 2 , 3 tane 3 gerisi 4-5 tabi geriye ne kaldıysa..
  • 27-01-2009, 11:12:09
    #75
    Ben takdir aldım 12. sınıftayım..7 ders var 3 tane 5, 2 tane 4, 2 tanede 3 var karnemde 88.16 ortalamam var..
  • 27-01-2009, 15:53:35
    #76
    Allahtab zayıfım yok bu dönem yaff
  • 27-01-2009, 18:15:59
    #77
    Üyeliği durduruldu
    Tias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keşke hepsi sıfır gelsede lisede olsam
    aynen. 2002-2003 de bitirdim liseyi 5 seneden fazla zaman oldu şuan o yılları öyle bir özlüyorum ki oysa lisedeykende bitsede kurtulsak der dururduk
  • 27-01-2009, 18:45:17
    #78
    Üyeliği durduruldu
    Hepsi 5 + Taktir + Onur Belgesi