Tias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
keşke hepsi sıfır gelsede lisede olsam
aynen. 2002-2003 de bitirdim liseyi 5 seneden fazla zaman oldu şuan o yılları öyle bir özlüyorum ki oysa lisedeykende bitsede kurtulsak der dururduk