Konu
I. Dönem Cuma Günü Bitiyor, Karneler Ne Durumda?
27-01-2009, 18:15:59
#77
gmail83
Üyeliği durduruldu
Tias adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
keşke hepsi sıfır gelsede lisede olsam
aynen. 2002-2003 de bitirdim liseyi 5 seneden fazla zaman oldu şuan o yılları öyle bir özlüyorum ki oysa lisedeykende bitsede kurtulsak der dururduk