• 23-01-2009, 19:32:41
    #64
    Bu da benden. Ortalama 80.16

  • 23-01-2009, 21:22:19
    #65
    Bende takdir aldım ama kızla aramız bozuk hiç sevinemiyorum
  • 23-01-2009, 22:11:23
    #66
    ah lise 1 karnem dursa idide gösterse idim şimdi sizlere örnek karne 5 tane sıfır 5 tane bir neyse liseyi bi şekilde bitirdik şimdide üniversite okuyoruz zayıfı olanlar sıkmasınlar canını geçersiniz geçer ama içinizden b**k geçeriz demeyin sakın
  • 25-01-2009, 23:20:15
    #67
    karne almayı özledim yıllar cabuk geçiyor hayırlı olsun gençler size
  • 26-01-2009, 11:18:59
    #68
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkür var
  • 26-01-2009, 12:22:12
    #69
    Takdir aldık sonunda 4ler var onlar da düzelir inşallah
  • 26-01-2009, 13:12:14
    #70
    Coğrafya ve Tarih 1
    İngilizce 4
    Temel İmalat İşlemleri 3
    Matematik 4
    Teknik Resim ve Bilgisayarlı Çizim Teknolojileri 5
    diğerleri 2-3-4
  • 26-01-2009, 14:06:01
    #71
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Biz daha haftaya aliyoruz.

    Ama notlar belli:

    Ders calisilmasi gereken dersler (Almanca, Fransizca, Ingilizce,..), zayif.
    Calismadan da gecilebilecek dersler (Matematik, Isletme, Muhasebe, vs..), iyi güzel.
  • 26-01-2009, 14:22:28
    #72
    keşke hepsi sıfır gelsede lisede olsam