arkadaşlar yaşayın boşverin ya

ders mers hayatınızı yaşayın. Türkiyede okuyupta emeğinin karşılığını alıp rahat bir yaşam süren kaç tane tanıdığınız var

... geçende türkiyedeydim otobüse bindim muavin ile hoş bir sohbete koyulduk adamın ziraat müh. olduğunu öğrendim. mezun olmuş iş bulamayınca muavinlik yapıyor. böyle bir ülkedeyiz.
liseyi iyi kötü bitirin üni hayali olan arkadaşlarda yurt dışını düşünsün türkiyeden daha ucuz ve kaliteli ülkeler mevcut araştırın mutlaka birşeylere ulaşırsınız..
mesajım yanlış anlaşılmasın. ben yurtdışında üni okuyorum. benim burda oluşumun sebebi türkiyenin eğitim sisteminin yanlışlığıdır.
meslek lisesi elektronik bölümü mezunuyum ama öss de elektronik mühendisliğini seçemiyorsunuz. düz lise mezunu elektronikle uzaktan yakından alakası olmayan insanlar seçebiliyor. böyle bir ülkede kim için ne için neden çalışacağız !!
ama şuda var türk evladı kadar zeki çalışkan bir ırk daha yok.. türk insanı istedimi yapamayacağı birşey yoktur... muhtaç olduğunuz kudret damarlarınızdaki asil kanda mevcuttur arkadaşlar unutmayın !!
üff açtırmayın ağzımı çok doluyum bea