MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar.
Biliyorsunuz; 2008-09 Eğitim/Öğretim I. Dönem Cuma günü bitiyor ve Cuma günü karneler dağıtılmaya başlıyacak.
Acaba r10 Webmaster'larının karneleri nasıl?
Benim karnemde; 2 tane 0, 2tane 1 var .( E-Okul 'dan bakınca çok şaşırdım )
Peki ya sizlerin nasıl ?
neden şaşırdın ?
1240 mesajı r10a atacağına 1240 soru çözmüş olsan evdekiler şaşırabilirdi.