Stajyer ücretleri neden yatmıyor?
11
●159
- 10-11-2021, 18:30:07Merhaba hocalarım, 6 eylülden beri stajyerlik yapıyorum haftanın 3 günü iş 2 günü okul şeklinde. 2 - 2.5 aydır hiç bir ücret alamadım. İş yeri diyor ki devlet yaptırmadan vermem. E devlet ne zaman yatıracak Allah bilir. Yok mu bu işin bir çözümü?
- 10-11-2021, 18:33:19Devlet her ay yatiriyordur fakat iş yeri paranın ustunr yatıyor olabilir.istanbulda stajer olan arkadaşlarım var her ay fabrikanın maaşıyla aynı günde yatıyor
- 10-11-2021, 18:33:41Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam o iş işletmeye göre değişir benim staj yaptığım işletme tık diye 1300 tl yatırıyordu hiçbir zaman 1 gün bile geç yatırmadılar. Bence eğer staj işlerinize bakan hocanız felan varsa onla konuşup bu işi bir şekilde halletmelisiniz.
- 10-11-2021, 18:34:34Bu ayda gidicem eğer yatmaz ise. Param yatana kadar gelmiyorum der çekerim. 2 aydır çalışıyorum 200tl bile vermiyorsa bir işletme hakkım haram olsunyoutubekazan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-11-2021, 18:36:11Sigortaya bildirirsen iş yeri cezai işlem belki uygulanabilirOmerbulutxs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-11-2021, 18:39:45Devlet asla geciktirmez bu tip ödeme işlerini kurumunla alakalıdır.
Özel bir iş yeriyse eğer devlet vermez zaten onun ücretini bildiğim kadarıyla onu. Yani kardeşim yanımda staj yaptı devlet değil biz verdik ücretini ama kamu kurumlarında staj yaparsa öğrenci devlet veriyor. Bazı özellerde de istisna olabilir. - 10-11-2021, 18:42:43Şu anda devletin stajyer ödemelerine yaptığı katkı payı ödemesi sona ermiş tekrar devam etmesi için meclisten geçmesi gerekiyor fakat meclisten geçmemiş henüz genelde firmalar ödemeyi yapar sonradan devlet toplu şekilde okullara yatırır okullarda staj yapılan firmalara yatırır, stajdan sorumlu koordinatör hocanızla konuşmanızda fayda var