youtubekazan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devlet her ay yatiriyordur fakat iş yeri paranın ustunr yatıyor olabilir.istanbulda stajer olan arkadaşlarım var her ay fabrikanın maaşıyla aynı günde yatıyor
Bu ayda gidicem eğer yatmaz ise. Param yatana kadar gelmiyorum der çekerim. 2 aydır çalışıyorum 200tl bile vermiyorsa bir işletme hakkım haram olsun