Merhaba hocalarım, 6 eylülden beri stajyerlik yapıyorum haftanın 3 günü iş 2 günü okul şeklinde. 2 - 2.5 aydır hiç bir ücret alamadım. İş yeri diyor ki devlet yaptırmadan vermem. E devlet ne zaman yatıracak Allah bilir. Yok mu bu işin bir çözümü?