• 10-11-2021, 18:42:54
    #10
    Devlet hata yapmaz. Staj zamanımda her ay paramı alırdım normal işciler aldığı vakit. Hiç sekmemişti. Hakkınızı arayın
  • 11-11-2021, 15:02:49
    #11
    Benim bildiğim önce iş yeri maaşı yatır dekontu kordinoter hocanıza atıyorsunuz onlarda ilgili mecralara iletiyor devlette öyle yatırıyor yardımını
  • 11-11-2021, 16:52:42
    #12
    Bizde staj paramizi bekliyoruz. Bakanliktan odenek bekliyorlarmis. 3-4 aydir yapilmadi odenek