Stajyer ücretleri neden yatmıyor? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Stajyer ücretleri neden yatmıyor?
11
●
159
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Stajyer ücretleri neden yatmıyor?
1
2
10-11-2021, 18:42:54
#10
Reinga
Devlet hata yapmaz. Staj zamanımda her ay paramı alırdım normal işciler aldığı vakit. Hiç sekmemişti. Hakkınızı arayın
11-11-2021, 15:02:49
#11
Wal3x
Benim bildiğim önce iş yeri maaşı yatır dekontu kordinoter hocanıza atıyorsunuz onlarda ilgili mecralara iletiyor devlette öyle yatırıyor yardımını
11-11-2021, 16:52:42
#12
Merkez
Bizde staj paramizi bekliyoruz. Bakanliktan odenek bekliyorlarmis. 3-4 aydir yapilmadi odenek
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler