Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hocam o iş işletmeye göre değişir benim staj yaptığım işletme tık diye 1300 tl yatırıyordu hiçbir zaman 1 gün bile geç yatırmadılar. Bence eğer staj işlerinize bakan hocanız felan varsa onla konuşup bu işi bir şekilde halletmelisiniz.