Omerbulutxs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ayda gidicem eğer yatmaz ise. Param yatana kadar gelmiyorum der çekerim. 2 aydır çalışıyorum 200tl bile vermiyorsa bir işletme hakkım haram olsun
Sigortaya bildirirsen iş yeri cezai işlem belki uygulanabilir