Şu anda devletin stajyer ödemelerine yaptığı katkı payı ödemesi sona ermiş tekrar devam etmesi için meclisten geçmesi gerekiyor fakat meclisten geçmemiş henüz genelde firmalar ödemeyi yapar sonradan devlet toplu şekilde okullara yatırır okullarda staj yapılan firmalara yatırır, stajdan sorumlu koordinatör hocanızla konuşmanızda fayda var