• 09-11-2021, 20:28:37
    #1
    Arkadaşlar ilk doz covid aşımı olmaya gideceğim birazdan. Snovak olacağım. Biontech olamam onu kaldırabileceğimi sanmıyorum. Yada yanılıyorum bilmiyorum. Kırmızı ete alerjim var bundan dolayı yan etki yapar mı diye korkuyorum. Sizce alerji yapar mı? Bu sebepten korkuyorum.
  • 09-11-2021, 20:30:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    erdemozturk52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ilk doz covid aşımı olmaya gideceğim birazdan. Snovak olacağım. Biontech olamam onu kaldırabileceğimi sanmıyorum. Yada yanılıyorum bilmiyorum. Kırmızı ete alerjim var bundan dolayı yan etki yapar mı diye korkuyorum. Sizce alerji yapar mı? Bu sebepten korkuyorum.
    Biontech oldum 19 yaşımdayım, herhangi bir sorun yaşamadım sadece hafif kol ağrısı hocam. Ancak sinovac mantıksız ekstradan aşı olabilirsiniz.
  • 09-11-2021, 20:30:18
    #3
    sinovac ol temiz sorun olmuyor
  • 09-11-2021, 20:30:26
    #4
    Sanmıyorum ama yine de doktora danışmanız lazım buradaki kimse bilemez.
  • 09-11-2021, 20:30:46
    #5
    Bence alerji yapmaz
  • 09-11-2021, 20:30:56
    #6
    Olduğum İçin mutluyum. Olmasam korkardım. Ağzımda maske yoktur fabrikada. Ne kovid oldum ne birşey. Şiödi 3. Hak gelsin direk gideceğim.
  • 09-11-2021, 20:31:01
    #7
    benim de susam ve cevize alerjim var ama biontech oldum herhangi bir sorun yaşamadım. sadece 2 gün süren bi kol ağrısı oluyor, biraz da baş ağrısı. şimdiden geçmiş olsun.
  • 09-11-2021, 20:33:16
    #8
    erdemozturk52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ilk doz covid aşımı olmaya gideceğim birazdan. Snovak olacağım. Biontech olamam onu kaldırabileceğimi sanmıyorum. Yada yanılıyorum bilmiyorum. Kırmızı ete alerjim var bundan dolayı yan etki yapar mı diye korkuyorum. Sizce alerji yapar mı? Bu sebepten korkuyorum.
    Görüp görebileceğiniz en hassas bünyelerden birine sahibim pek çok şey dokunur, midemi bulandırır, başımı döndürür, tansiyonumu düşürür.
    Ben bu halimle 2 doz biontech oldum, ilk dozda fena tansiyonum düştü ancak ikincisinde sorun yaşamadım. Korkmayın aşınızı olun.
    Düzeltme: Sonradan gördüm alerjiniz ile ilgili doktorunuza danışın, yazdıklarım tıbbi bir bilgi değildir sadece kendi yaşadığım tecrübeden ibarettir tabi ki kişiden kişiye değişir.
  • 09-11-2021, 20:37:20
    #9
    ben senin yerinde olsam olmam

    YTD