İlk Covid 19 aşımı olacağım. Korkuyorum.
14
●244
- 09-11-2021, 20:28:37Arkadaşlar ilk doz covid aşımı olmaya gideceğim birazdan. Snovak olacağım. Biontech olamam onu kaldırabileceğimi sanmıyorum. Yada yanılıyorum bilmiyorum. Kırmızı ete alerjim var bundan dolayı yan etki yapar mı diye korkuyorum. Sizce alerji yapar mı? Bu sebepten korkuyorum.
- 09-11-2021, 20:30:02Üyeliği durdurulduBiontech oldum 19 yaşımdayım, herhangi bir sorun yaşamadım sadece hafif kol ağrısı hocam. Ancak sinovac mantıksız ekstradan aşı olabilirsiniz.erdemozturk52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-11-2021, 20:30:26Sanmıyorum ama yine de doktora danışmanız lazım buradaki kimse bilemez.
- 09-11-2021, 20:31:01benim de susam ve cevize alerjim var ama biontech oldum herhangi bir sorun yaşamadım. sadece 2 gün süren bi kol ağrısı oluyor, biraz da baş ağrısı. şimdiden geçmiş olsun.
- 09-11-2021, 20:33:16Görüp görebileceğiniz en hassas bünyelerden birine sahibim pek çok şey dokunur, midemi bulandırır, başımı döndürür, tansiyonumu düşürür.erdemozturk52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bu halimle 2 doz biontech oldum, ilk dozda fena tansiyonum düştü ancak ikincisinde sorun yaşamadım. Korkmayın aşınızı olun.
Düzeltme: Sonradan gördüm alerjiniz ile ilgili doktorunuza danışın, yazdıklarım tıbbi bir bilgi değildir sadece kendi yaşadığım tecrübeden ibarettir tabi ki kişiden kişiye değişir.