Konu
İlk Covid 19 aşımı olacağım. Korkuyorum.
09-11-2021, 20:31:01
#7
GoogleChrome
benim de susam ve cevize alerjim var ama biontech oldum herhangi bir sorun yaşamadım. sadece 2 gün süren bi kol ağrısı oluyor, biraz da baş ağrısı. şimdiden geçmiş olsun.