Arkadaşlar ilk doz covid aşımı olmaya gideceğim birazdan. Snovak olacağım. Biontech olamam onu kaldırabileceğimi sanmıyorum. Yada yanılıyorum bilmiyorum. Kırmızı ete alerjim var bundan dolayı yan etki yapar mı diye korkuyorum. Sizce alerji yapar mı? Bu sebepten korkuyorum.