Konu
İlk Covid 19 aşımı olacağım. Korkuyorum.
09-11-2021, 20:30:56
#6
AOK
Olduğum İçin mutluyum. Olmasam korkardım. Ağzımda maske yoktur fabrikada. Ne kovid oldum ne birşey. Şiödi 3. Hak gelsin direk gideceğim.