• 09-11-2021, 20:38:42
    #10
    Platin üye
    Hiç korkacak bir durum yok dostum aşı konusunda bir tereddut etme. Bugün babamın halası vefat etti. Korana sebebiyle yatıyordu uzun bir süredir. Aşısı yoktu. Asi olan yengem de var o da koronaya yakalandı. Biontech aşısının 2 sini de olmuştu ama hastaneye bile gitmedi şükür evde ayakta geçirdi. Umarım bu anlattıklarım sana güven verir.
  • 09-11-2021, 20:44:35
    #11
    git aşını ol hocam, korkacak birşey yok.
    iğneye karşı alerjin varsa aile hekimine belirt bu durumu.
    Aşı olma diyenlere aldırma sakın, aşı olmayıp zor atlatan insanlar var. tabi bu illet bünyeye göre farklılık gösteriyor.
  • 09-11-2021, 21:01:42
    #12
    Benim de bazı ilaçlarda bulunan etkin madde olan Penisilin'e alerjim var. Direkt gidip Biontech oldum hiçbir sıkıntı yaşamadım. İlk başta benim de endişelerim vardı acaba Sinovac mı olsam? diye düşündüm ama şu an dönüp baktığımda iyi ki Biontech olmuşum diyorum yoksa 2 doz Sinovac üzerine bi de Biontech vs daha çok aşı vurulacaktım.
  • 09-11-2021, 21:42:15
    #13
    2 doz aşıyı da askerde oldum şanssızlığımdan mıdır nedir 2 doz da 24 çektiğim zamana denk geldi halsizlik ve baş ağrısı dışında hiçbir şey olmadı biontech oldum. Kaldıramayacak birşey yok en fazla 2 gün sürüyor sonra inan daha iyi oluyor insan.
  • 09-11-2021, 23:47:58
    #14
    🚀 Kurumsal SEO Ajansı 🚀
    Bende bu zamana kadar aşı olmadım hastada olmadım ancak çevremde çok vefat eden oldu bende gidip sinovac oldum 4 5 gün öncede 2. Dozu oldum herhangi bir problem yok şu an için.
  • 10-11-2021, 00:03:51
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu saatte nerede oluyorsun hocam aşıyı?