Benim de bazı ilaçlarda bulunan etkin madde olan Penisilin'e alerjim var. Direkt gidip Biontech oldum hiçbir sıkıntı yaşamadım. İlk başta benim de endişelerim vardı acaba Sinovac mı olsam? diye düşündüm ama şu an dönüp baktığımda iyi ki Biontech olmuşum diyorum yoksa 2 doz Sinovac üzerine bi de Biontech vs daha çok aşı vurulacaktım.