git aşını ol hocam, korkacak birşey yok.
iğneye karşı alerjin varsa aile hekimine belirt bu durumu.
Aşı olma diyenlere aldırma sakın, aşı olmayıp zor atlatan insanlar var. tabi bu illet bünyeye göre farklılık gösteriyor.